5/05/2009

islamika yg membebankan~..

Posted by gadis lolipop..!

hari nerh aku surf lg~.. oulala.. besh trokk..
setelah bberapa ketika aku berada dalam mood yg agak mendung..
siap ada kilat lg..
hehe~..
at least dpt balek siket mood yg terbang melayang tuh..

mcm yg aku jangka, hari hari yg bakal aku lalui di sekola akan mnjadi hari hari yg agak suram..
mungkin tekanan dan kesebokkan aku sbg sorg remaja berwawasan.. haha..
mungkin jga sbb aku pgang tanggungjwab yg bg aku agak berat.. aku ada lbey krg 4 organisasi yg terbeban di pundak aku nerh.. so, maybe sbb tu gak aku nerh hampir jd manusia separa normal mncm tajen.. hidop nerh trasa cm mmenatkan.. kalau yap si kodokut dgr nerh msti dia ckp idop aku nerh dull.. dulu mngkin idop aku nerh berwarna warni mcm renbow~.. bla da fom 4 nerh, rasa cm nk pecah kpala hotak ponn ada..
tp naseb baek monster leli si kicik, ada disisi utk bg smgt..
alhamdulillah~..
pas nerh ta lama lak nk exam.. kpala hotak aku teramatla semak dan sempit akibat memikirkan menda menda ini..
pnt..! dan juga menda yg ta spatutnya.. mcm memikirkan tntg beliau yg menyesakkan kpala hotak aku.. knapa la hal sebegini kacau daon..? mnyemak toi~..
spatutnya aku amalkan idop yg gumbira mcm akugumbira.. tp cm ssh skang nerh dgn masalah dan komitmen yg aku ada..
tu pon aku belomm dewasa.. nnt mcm mana la, kn..?

mggu nerh aku bz.. mggu islamika..
bygkan.. aku ada 3 acara.. tu ponn aku mngkin akan dpt lg 1 acara..
tp tapela.. demi angsana..

jadual mggu nerh padat+prep burn=aku tensen..!

isnin: *kuiz agama..[ptg] busana muslimah[mlm~.. nerh kna tgk ja..]
selasa: *ceramah kewangan [ptg] nasyid boys [mlm]
rabu: *khat [ptg] *nasyid[mlm~.. girls lak]

* menda yg aku tlibat scara rasmi..

seyes pnat trokk.. 2 pon khta aku ganti wahida.. tp mmg aku oke jupp~.. =]
aishah nk bg dam kubra lak..
gnti wahida gk..
tp rasa cm bg kt wani kutt..
sbb aku da ada 3 event..

oke la, till then, jmpa lgk~..

papai~..


0 comments:

Post a Comment