5/12/2009

ceyt~..

Posted by gadis lolipop..!

hai world~..
lama suda aku meng'offline'kan diri aku nerh..
bkn hapa.. aku sebokk laa.. khames lepass aku baru jupp dpt lg 1 paperwork..
nk pegi puncak janing~.. utk bbq..
yeeha~..! wpon tpaksa aku mrancang, tp aku ta kesa..
sbb aku sukaa.. =]..
krs umpama idopp aku daa..
utk kem asas kadet nerh [aku yg bg nama~..] aku jd timbalan kem komanden..
bear jd kem komanden..
mntk mntk la kem nerh jd..
sbb abess mggu study aku burn pkir pasal kem nerh..
wpon pegi shari jupp tp hopefully bole la me'release'kan tensen kadet kadet..
huhu.. mcm aku nerh, bole la ilang sket beban nerh..
besh nya.. oulala..
aku suoh nan si kertiau tlg buat name tag..
siap tulis g..
'timbalan kem komanden~.. staff sarjan nurul husna"
haha..
sedikit riak disitu..
hehe..
bia la.. aku da ckop suffered nk dpt pangkat tu~.. =]
minggu islamika pon da abess.. tp aku kalah 2 event..
huhu.. sdeh gk la..
kuiz agama jupp dpt..
tu ponn 2nd.. better la dari ta dapat hapa hapa..
and, hari tuh hari terbahagia aku.. [stakat nerh laa..]
kawan kawan aku balek kem bina negara..
sunyi dom tnpa dorg.. mcm bhantu skett dh.. haha..
hari sabtu ritu la, bbn nerh trasa ringan skett..
ngan cerita cerita yg besh dorg bawak balekk..
riuh jgk la dom mlm tuh..
ngan story telling ole si penglipur lara wahida dan farah azrina..
ngan aku dpt 2nd kuiz[ yelaa, aku ta bajet pon nk mng~.. bajet kalah jupp~..]
then dpt cabutan betuah~.. [1st time dlm 4 taon kt saina aku dpt cabutan betuah..]
gumbira gla..! at lease mlm tuh aku ketawa stlh bbpa lma ta ketawa..
sebokk memanjang..
smpai pak lang suoh aku bukak kedai peperwork..
bole dpt banyak duet katanya..
haha. papa ja laa pak lang oii..
mggu dpn plakk.. nk exam daa..
cena nerh..? aku blomm study papa gi nerh..
dalam kepala ada paperwork jupp..
sdeyh..
oke la..
till then, papai~..




0 comments:

Post a Comment