5/31/2009

aku perlukan kamu~..!

Posted by gadis lolipop..!

"aku mungkin takut untuk mengakui kebenaran ini..tapi di satu sudut hati ku yang terdalam aku masih mengharapkan kita tuk bersama..mungkin aku yang bersalah..mungkin aku degil..aku tidak beri peluang langsung padamu..hingga kau jua bosan dengan sikap ku yang semakin menyakiti dirimu..maafkan aku.."


aku terlalu degil..kerap kali ingin ku katakan padanya..bahawa sayang ku masih utuh buatnya..namun......kedegilan dan keegoan semakin menguasai diriku..aku benci atas sikapnya yang memandang remeh akan hal itu..mungkin bagimu itu mungkin bukan apa-apa..tapi cukup untuk menghancurkan hati dan harapanku..mungkin benar..cerita kita berakhir sampai di sini sahaja..biar ia menjadi memori terindah yang pernah ada..

biar semua itu menjadi pengajaran buat kita agar tidak melakukan kekhilafan yang sama di masa akan datang..harap ukhuwah yang telah terbina kekal hendaknya walau tidak ada lagi jambatan kasih yang menghubungkan 2 hati milik kita ini..mungkin aku memang bukan untukmu..

maafkan aku jika pernah menyakiti dan melukakan hatimu..maafkan juga aku jika aku pernah mengecewakan dirimu..maafkan aku jika pernah membuat kau marah pada ku..

~MOGA KAU BAHAGIA DENGAN YANG LAIN~



"jangan benci aku kerna sikap jelek ku padamu..benci aku kerna aku pernah SAYANG pada kamu"

++++++++++

maap le.. aku tidak sepoyo itu oke..!
yg ne aku jumpa masa aku buat kayuhan mata kt blog mana ntah~..
bukan aku punya perahan otak lah..
jgn tuduh tuduh aku oke..!
ta payah bawak rombongan FBI datang kubor panjang..
buat habes tenaga lipan korang tuh jupp..

2 comments:

illy said...

sumpah nasib baik aku tak ter-beranak
hampir hampir nak maki hg

gadis lolipop..! said...

mua ha ha..
pe kes nk maki aku..

Post a Comment