5/03/2009

oulala~..

Posted by gadis lolipop..!

hai~.. skang english's period~.. shh.. jgn bgtau tcer.. hehe.. smlm aku pegi amek ubat kt klinik pak lang~.. klinik doc adnan dkt dkt pc~.. aku pon tatau napa ma ngan abah pggey dia cm tuh~..
yg aku igt~.. masa si kucen comot a.k.a adek kecik aku yg plekk nuun di tabika dia, nk inject, blom masokk bilik doc tu dia da nanges~.. aku blurr la napa kucen nerh nanges~.. rupa rupa nya~.. dia nmpk doc tuh~.. aku ponn tkezutt gk tgk rambott doc tuh 1st time~.. fuyoo~.. mcm tgk einstein~.. seram gla~.. yela.. da aku ngat aku tgk antu einstein.. haha~.. doc ckp aku nerh alegik kt makanan atau pa sj yg bkemungkinan~.. atceli aku ponn tatau apa yg aku elegik nya~.. ahh.. lantak larh..
hehe~.. then singgah kt pustaka union.. nk beli buku la kununnya~.. buku tsbott lak tada.. huhu.. sdey~.. tp aku beli la magazine~.. pc ngan e~siswa.. mka dpn mag pc tuh cm bes~.. internet: chat and bloggin'~.. besh~.. =] dlm tuh mcm mcm menda yg agak baek utk org yg gla techno cm aku~.. tutorial photoshop ponn ada~.. time nerh la aku leh mmntapkan ilmu aku [elele~..].. then dlm pjalanan balek skola, baru tingat yg aku ttinggal towel.. g la kdai lak cari towel.. hehe.. kalau tak,mandi ta bertowel aku.. ta nakk.. hehe~.. towel itu pentin douh~.. utk tutup kpala masa kuar dom.. aku malas nk pakai tdung.. towel ponn ckopla~.. hehe.. nerh kra ta mnyahut seruan kak mone utk pkai tdung masa kuar dom..
mlm lak aku tdo kt c00~.. [bilik tamu yg bes gla..!~..]
tdo rmai rmai sbb d02 kna gna.. sains selangor tompang tdo japp~..
aku ponn tompang skaki jupp~.. =]sujuk gla tdo sna..
pagi td tahap cipanzi aku malas bgonn.. hujan + sujuk = bess trokk~..!
tp, dgn azam yg kuat~.. aku bgonn gk.. hehe.. ayat gigih trokk.. ta la lmbt, 6 lbey lbey sbb aku duty dorm hari nerh..
dan aku bjaya mkn di kantin pg neh~..
oulala~.. bahagianya~.. tp ta ckop bhagia lg nerh..
story..? ouh.. tidak sesekali..!
hehe.. k, la aku nk pegi mnyelamatkan dunia dari ancaman monster leli si kicik~..
ta padan kicik dak nerh~..
till then, papai~..

0 comments:

Post a Comment