6/03/2009

lola atau illy..?

Posted by gadis lolipop..!



baru baru nerh si liyana fom 4 baru dorm aku ada cta pasal Lalola.. dsebabkan aku lgsung tak berminat.. aku buat derk jela.. ah lantak..

cuti nerh aku balek jupp si tikus malas ngan si kucin
g comot mesti terlekat btol btol depan skrin tv kesayangan tok aku.. kehairanan aku dibuatnya.. nerh kes kebulur nk tgk cita Lalola. apa yang bes sgt pon aku tak dapat kenalpasti.. satu hari nnt mesti aku siasat.. satu hari bila ntah aku tertengok [ter oke.. bkn sngaja..] Lalola ne..

mula mula ta paham gk.. lepas disiasat si tikus malas
yakni si tikus pen'calaih' [tikus ne suka amek tshirt aku..],baru aku tau yg Lalola ne cta pasal sorang llaki ne yakni Lalo disumpah sorang pompuan yg dendam kt dia.. sbb Lalo ne playboy.. lalu disumpahla Lalo ne jadi pompuan dan menjadi Lola.. Lola la amek peranan Lalo kt tempat dia kerja..

bila aku tgk je muka Lola ne, aku mesti ingat Illy.. tatau napa.. pas dipaksa neuron neuron aku ne.. baru aku tau apa yg sama Lola ngan Illy.. Disebabkan Lola ne asalnya Lalo seorang lelaki, so.. dia punya cara jalan sedikit ganas.. dia duduk terkangkang walaupon pkai skirt.. sekali aku tgk.. sejibik mcm Illy.. harapkan muka je AYU.. tp duduk terKANGKANG.. haha.. kejam.. =] kadang k
adang aku terpikir.. Illy ne kena sumpahan ke..? mungkin dulu nama dia Ali.. mungkin jgk kn.. mana la kita tau~.. HAHA.. jht.. :)




pas ne, jumpa Illy jgn lak paggey dia Lalo ataupon Lola.. takpon Ali.. nnt dia serang gna kasut tumit tinggi 7 inci kaler kunin ma dia.. mati frog lak nnt..~

dahla, bye..

0 comments:

Post a Comment