6/04/2009

kanak kanak ogos begini lah..

Posted by gadis lolipop..!


Suka bergurau.
Sopan santun dan perhatian terhadap orang lain.
Berani dan tidak mengenal kata takut.
Orangnya agak tegas dan bersikap kepemimpinan.
Pandai memujuk orang lain.
Terlalu pemurah dan bersikap ego.
Nilai harga diri yang sangat tinggi.
Haus akan pujian.
Semangat juang yang luar biasa.
Cepat marah dan mudah mengamuk.
Mudah marah apabila perkataannya dilawan.
Sangat cemburu.
Cepat berfikir.
Fikiran yang berdikari.
Suka memimpin dan dipimpin.
Sifat suka berangan.
Berbakat dalam seni lukis, hiburan dan silat.
Cepat ditimpa penyakit.
Belajar untuk relax.
Sikap kelam kabut.
Romantik, pengasih, penyayang.
Suka mencari kawan.
++++++++++++++++++++
kumen aku:

Suka bergurau. [ouhlala~..]
Sopan santun dan perhatian terhadap orang lain.[tapayah gtau.. dh tau.. =) ]
Berani dan tidak mengenal kata takut. ['berani'..?]
Orangnya agak tegas dan bersikap kepemimpinan. [haha.. ]
Pandai memujuk orang lain. [baby nanges ta diam pon bila aku pjuk..?*konpius]
Terlalu pemurah dan bersikap ego. [pemurah.. ego tu apa..?]
Nilai harga diri yang sangat tinggi. [ouh~yeah.. =)]
Haus akan pujian. [..?]
Semangat juang yang luar biasa. [arghh*bunyi ala ala power ranger nk lawan monster..]
Cepat marah dan mudah mengamuk.[mana ada..!]
Mudah marah apabila perkataannya dilawan.[no..no..no..]
Sangat cemburu.[urk..?]
Cepat berfikir.[yela tu.. +math aku ttp trok..]
Fikiran yang berdikari.[..?]
Suka memimpin dan dipimpin. [memimpin sj kutt.. =)]
Sifat suka berangan. [berangan tu hapa..? haha..]
Berbakat dalam seni lukis, hiburan dan silat. [tgn aku kematu bla pgang pensel.. otak beku bila tgk ketas lukisan..]
Cepat ditimpa penyakit. [haha..]
Belajar untuk relax. [sgt la..keja rumah tak pernah siap.. =)..]
Sikap kelam kabut. [nope..]
Romantik, pengasih, penyayang.[romantik..? blah la..]
Suka mencari kawan. [aku tak suka berkawan.. !]


maap ye.. kebanyakkan sifat ne, bkn ada pd aku.. oke..

bye.

0 comments:

Post a Comment